رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه با اشاره به تشکیل شعبه ویژه رسیدگی به جرائم انتخاباتی در استان، اظهار کرد: تاکنون و در انتخابات گذشته موضوع جدی در این شعبه مورد رسیدگی قرار نگرفته و امیدواریم در این دوره از انتخابات نیز چنین موضوعاتی پیش نیاید.
کد خبر: ۴۲۲۲۸۳
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۰ 11 May 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از  ایسنا منطقه کرمانشاه، محمدرضا عدالتخواه در نشست توجیهی کاندیداهای انتخابات شورای شهر کرمانشاه که در استانداری برگزار شد، با بیان اینکه عرصه انتخابات نباید به عرصه تاخت و تاز امنیت ملی و مقدسات تبدیل شود، از کاندیداها خواست تا از توان خود برای تقویت نظام استفاده کنند.

رئیس کل دادگستری کرمانشاه  با تاکید بر اینکه کاندیداها باید در تبلیغات انتخاباتی خود با مردم صادق باشند، گفت: کاندیداها باید در تبلیغات خود واقعیت ها را بگویند و بدانند که با مردمی آگاه سروکار دارند که مرز واقعیت و دروغ را می‌شناسند.

عدالتخواه همچنین از اقشار مختلف  مردم خواست تا بر اساس معیارهای درست در انتخابات شرکت کرده و از رای دادن بر اساس عکس و قیافه و... صرف نظر کنند.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه هیچ کاندیدایی حق ندارد با معرفی خود به عنوان پیروز انتخابات توقع کاذب ایجاد کند، گفت: کاندیداها باید از احساساتی کردن هوادارانشان بپرهزیند و بدانند که بهای این احساساتی کردن سنگین است و کسی که ضرر خواهد کرد خود این افراد هستند، زیرا نظام هرگز به خاطر اخلالگری عده ای صدمه نمی بیند.

رئیس کل دادگستری کرمانشاه ادامه داد: اگر هم شکایتی باشد، باید در چارچوب قانون مطرح و مورد رسیدگی قرار گیرد.

بهرام فاضلی زاد مدیرکل دفتر امنیتی و انتظامی استانداری کرمانشاه نیز در این نشست با اشاره به داشتن مرز مشترک 371 کیلومتری استان کرمانشاه با کشور عراق اظهار کرد: امروز ایران اسلامی جزیره ثبات و امنیت است و این مهم جز به همت نیروهای امنیتی، اطلاعاتی و نظامی بدست نیامده است.

فاضلی زاد از کاندیداهای انتخابات شوراهای شهر و روستا خواست تا مسائل سیاسی را به سمت مسائل امنیتی پیش نبرند.
 
وی در ادامه با بیان اینکه تمامی جریان‌های معاند نظام انتخابات را تحریم کرده‌اند، اظهار کرد: در چنین شرایطی حضور پرشور اقشار مختلف مردم در پای صندوق های اخذ رای تو دهنی محکمی به دشمنان اسلام و انقلاب خواهد بود.

وی در ادامه با اشاره به احتمال نفوذ این جریان‌های معاند در فضای مجازی، از کاندیداهای انتخابات شوراهای شهر و روستا خواست تا مراقب هکرها و نفوذها در فضای مجازی باشند تا جریان سالم انتخابات را شاهد باشیم.

 فاضلی زاد تاکید کرد: طرح مسائل قومی و مذهبی در استانی که از نظر تعدد اقوام و مذاهب به هندوستان ایران معروف است و سوابق درخشانی را در دفاع از کیان ایران اسلامی دارد، نباید جایی داشته باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار